Międzynarodowy Program MBA “Zarządzanie w Agrobiznesie”
Moduł 7: Food Economy
Przedmiot: Międzynarodowy agrobiznes
- Źródła danych, narzędzia i metody analizy rynku
- Charakterystyka światowego agrobiznesu na przykładzie mleczarstwa, studia przypadków
- Integracja światowego rynku mleka
- Liberalizacja światowego handlu produktami mlecznymi
- Procesy deregulacyjne na światowym rynku mleka
- Finansjalizacja rynku mleka
- Implikacje integracji światowego rynku mleka dla branży mleczarskiej, studia przypadków
- Koniunktura na światowym rynku mleka
- Cykle koniunkturalne na światowym rynku mleka, studium przypadków
- Zarządzanie ryzykiem, studia przypadków
- Długookresowe perspektywy światowego rynku mleka
- Szanse eksportowe polskiego mleczarstwa
- Strategie eksportowe wśród największych światowych eksporterów produktów mlecznych, studia przypadków
- Analiza potencjalnych rynków eksportowych, studia przypadków